tiistai 8. huhtikuuta 2014

Uudet hiukset!


Postausten välissä on päässyt vierähtämään aivan liian pitkä aika josta voisin syyttää hiusprosessia ja muuttoa, mutta tosiasia on etta olisin voinut postata jo aiemmin jos en olisi ollut laiska. Nyt voin kuitenkin rehellisesti luvata parantavani tapani, sillä uusi kauneuskammarini helpottaa sekä innostaa videoiden tekoon. Olen erittäin tyytyväinen että vihdoikin minulla on oma kuvausalue eikä videoiden valmistelu vie enään niin kovasti aikaa (enemmän aikaa kuvaukselle!! jee!).

Mutta sitten itse asiaan eli hiuksiin. Olen jo melkein vuoden kaivannut muutosta hiuksiini, mutta pitkän kasvatuksen jälkeen hiusten leikkaus tuntui pelottavalta ajatukselta. Vihdoin pari päivää sitten sain tarpeekseni kasvojeni ymparillä roikkuvasta elottomasta mopista ja päätin ottaa ohjat omiin käsiini. Youtuben vinkkien ja kolmen tunnin uurastuksen jälkeen peilistä katsoi takaisin uusi Minna ja tunsin olevani täynnä uutta energiaa! Olen erittäin tyytyväinen uusiin hiuksiini, toisin kuin uskoisi tuntuu kuin minulla olisi nyt enemmän mahdollisuuksia hiuksieni suhteen kuin ennen. Kaikille teille jotka olette pitkään halunneet muutosta voin sanoa : ottakaa se riski!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti